Reunió amb Aqualia i el sector hoteler per abordar la gestió de l’aigua durant els mesos de l’estiu

23-Mayo-2025

Ahir dematí es va celebrar a batlia una nova reunió de coordinació entre l’Ajuntament de Sóller, Aqualia i els representants del sector hoteler per continuar treballant de manera conjunta en una gestió eficient dels recursos hídrics durant els mesos d’estiu.

Hi van participar els regidors Antònia Frau, Carlos Darder i Biel Barceló, juntament amb la responsable d’Aqualia, Cristina Forteza, i representants del sector turístic local. Una trobada que dona continuïtat a la primera sessió celebrada el novembre passat i que té com a objectiu anticipar-se a les necessitats pròpies de la temporada alta, tenint en compte la disminució de pluges en els mesos d’estiu.

Des d’Aqualia es va posar en valor la importància de la col·laboració entre institucions i el sector hoteler per garantir l’eficiència en el consum i preservar les reserves d’aigua. L’Ajuntament, per la seva part, reafirmà el seu compromís amb totes les parts implicades per assegurar que el subministrament d’aigua estigui garantit per a tothom durant tot l’estiu.